[tekan-tekan!]

first tyme keje..

act..nie bukan lah first tyme aku keje..coz mse tgh thn arytu pon aku ade keje gak kat kdai shitah..part tyme..hee..but kali nie keje dye agak laen sket la..aku keje ngan catering..n antara member2 yg trsyng yg tlah join skakim ialah,biel,daos,fad,fizi,tymah,shitah..n ade sorang g kwn tynah..aishah.haa..tpi dye pon mcm da jdi member aku..hee..k,aku cuak gak la mule2 coz kene keje na orng yg aku x knal..pastu shari sblom keje tu pon.,kene tido kat rumah yg di sedia kan..wah..nseb naek la bnyk gak member2 aku dalam umah tu..lpas tu.,aku tgk.bdak2 dye sume ok je..n mse mule2 smpi je,kitorng dah kene tgk list spe keje kat mane..k,cmni..pada hari tu,catering tu ad 3 tempat untuk catering tu handle..tmpat2 tu ialah.,unitel,semenyih dan dewan sri hendon kat putrajaya..haa..aku pon da cuak la gak tyme tuh..ni kalu kene2 tmpat yg tade member nie.,peehh!!..hbis aku..skali cek pnye cek..haaa..aku,nbil,daos,fizi,aisah n fad sume kat tmpat same..haa!!..giler hepy aku..sbb aku ase kalu sorang pon da ckup da member..tgk2 sume dpt.haa..yg pling kesian.,shitah n tymah..haha..shitah kene kat unitel,tymah kene kat semenyih..hak3..k,esok nye ktonrg pon g lah keje..keje ktorng mcm ni....lpas orng mkn amik pnggan tu then bwk g blkng..dgr cm sng kan?haa..tpi dye pnye sakit..peerrgghh!!..haha..then yg pling best tyme sume2 orng da blek..kitorng g angkat makanan untk vip n pengantin.,,haa..pastu ktorng g balun..hak3..cm jakun da..sisa pon sisa la..haha..pastu hbis keje.,ktorng pon blek..blek je.,owner tu bg upah..hee..cmtuh la..haa..btw.,,rewards is not the important thing here.,its all about the experience that u gain.. :)