[tekan-tekan!]

arrived at sabah..

urmm..akhirnye,aku smpi gak kat sabah..huhu..usually.,aku x penah ase sday bile nak blek sbah..dah 4 tahun.,every holidays,aku akn blek sabh..aku msti ase hepy je..tapi thun nie dye brlainan sket..aku ase sday gler2 bile nak blek sbah taon nie..huhu..sbb ape? sbb kali nie bile aku blek je sabah.,aku akan stay tros kat sini..atas sbb2 trtentu..so bile aku da stay sini brmksud,aku kne tnggal kan orng2 yg aku syg yg ade kat selngor tuh..huhuhu..DAMN!!! knpe msti ceni..aku x ske..isk3..orng2 yg aku syg means gf aq.,kwn2 aku.,mumy aku,..arrghh...tpi ape yg pasti.,even ktorng brjauhan.,kitorng punye realation x kan trjejas..urm..n aku harap aku dpt smbung bljar owh kat sne.,bkn nye aku x ske duduk kat tmpat aku lahir.,tpi.,ntah la..aku ase mcm aku da x ley dipisah kan dgn kwn2 aku tu,,huhu.urm..otak aku pon cam da srabot je ni..ntah ape aku taip ntah..korang layan je la k..urmm..thats all.isk3.. :'(