[tekan-tekan!]

trip to kinabalu..

hey...urm..bru nak upadate blog ni..btw.,arytu aku ade g kta knabalu ngan ayah aku n abg sdare aku..ade urusan sket..even dpt jalan2 pon,aku still x ley nak ilang kan sday aku nie..hurmm..tpi.,wat cne..aku join je la..prjalanan nak g k.k. nie dri tmpat aku memakan mase slame 5-6 jam..jarak dye 356 km kot..pastu jalan pnye jalan .,kitorng benti kat stu tempat name KUNDASANG..huu..tmpat tu kire mcam cameroon highland sabah la..byk syur2 segar.,slek tade strawberry je..haha..tpi yg aku x ley tahan tu.,is..dye pnye sejuk sjibik mse kat gnting arytu..bkan x tahan dye pnye sjuk.,x tahan dye pnye sday..hurmmasek trngt je..lpas dah sngaah.,bli2 syur sume..trus kan prjalanan lgi..pastu.jalan2 pnye jalan tibe2 aku nmpak stu ciptaan allah yg sgt mnakjub kan..gunung kinabalu...kitorang pon snggah la stu..amek2 gmbr..so.,tgk la gmbr kat bwah nie..tpi sket je..



aku amik gmabr otel nie
sbb mcm nak sme ngan otel kat
gnting arytu..huhu..tringt lgi

aku membelakangi puncak kinabalu.hee


gunung kinabalu.....

pemandangan kat tepi2 gunung kinabalu..

bpak aku pon smpat mngepose..haa.


gunug kinabalu again..hee..



hee..tu je laa post untuk kali nie..btw.,aku tgh tnggu pakcik aku blek dri office dye jumaat nie untuk dpat kan keje..coz dye ckp kat mak aku dye ade mcm krje kosong bley bgi..doa kan la aku dpt keje tu k?...byee..salam..