[tekan-tekan!]

atok... :(

hey..da bpe ari aku x update blog ni..haih..urm..act bzy sket atok aku saket.die sket paru2 ber air n saluran nafas trsumbat,cmpor g ngan kencing manis..die kne tahan kat hspital..soo,aku pon kene la tolong2..antare bnde yg aku wat is,anta makanan atok aku,..jge atok aku..tpi mostly aku jge tyme siang je..mlam mak aku..aku ade skali je jge die tyme malam..n kakak sdare aku takot2 kan kte ade sister ngesot(alaa,hantu indonesia yg nurse jdi hantu then die merangkak2 kat dalam hspital keja orng) sume,haah,x de pon..kbtulan suster ngesot tu die MC aritu,coz pinggang die saket asek mrangkak jee..so aku slamat g.. haa..ape la..pastu yg best nye aku dpt kbnaran untuk gune kete atok aku untuk anta mkanan sume n anta mak aku sume..walawehh..aku pon hepy r dpt gune kete ary2 ulang alik dri hspital g umah aku..hee..n aryni atok aku da dibenar kan kua,tpi lpas ni die kene jumpe doktor pakar plak kat kota kinabalu..so,sama2 kita doa kan die sembuh..k la..itu saje..bbbuuhhbbyyeeiii..(hamboi..bukan men trok g nak membabai)


(ni la pic tyme aku tgh jge atok aku..hee)