[tekan-tekan!]

Blogger-blogger hebat.

Jam menunjuk kan 12.54,di kala malam bulan tak berapa nak mengambang ni,.aku tak boleh tidur lagi ni.hadui,semenjak dua menjak ni tidur lewat memanjang je aku.bukan aku tak nak tidur awal,dah mata ni tak boleh nak lelap,macam mana ye dak? haa.,so memandang kan aku pun tak boleh tidur ni,so aku pun ingat nak post la apa2 sampai mengantuk.haaha.Ok,sini aku nak cerita sikit la kan,semalam masa aku tengah nak buat2 blog ni,aku refer banyak tutorial dari blogger2 yang hebat2.haa,and bila aku tengok blog2 dorang,fuh lawa tak lawa la kan.follower jangan cerita la,main ribu2 je.haha. blog diorang semua memang best and lawa dorang decorate.apa yang aku dapat detect is,dorang semua ni bile post something,tak ada satu word pun yang diorang shortform kan or spell sentence2 with kind of weird style like "Hyyeww,nAMe Syew ABu".u know? like anwar hadi said,"bahasa rempit"haha.aku rasa ni adalah salah satu faktor kenapa diorang ni ramai follower,yela,bila post2 semua nya best2 ditambah lagi dengan cara diorang type word macam tuh,tak ke suka and best je bila orang nak baca right? so,aku pun nak juga lah try jadi macam dorang ni,bile post apa2,just type with the right way..mana la tau blog aku boleh gak jadi famous macam blog diorang.hak2.(post pun kena la best brader.. XD) and at the same time jaga martabat bahasa kita..waalauwehh.. :P.. k la itu je la kot,tapi still tak ngantok lagi.haha,so what im gonna do next? ntah la,paksa je la mata pergi tidur.haa.ok folks,nite..