[tekan-tekan!]

the come back..

jap eh..jap... *tiup2,lap2,sapu2 sket... done,. bru lpas bersih kan blog ni..btol2 berhabuk da ni.hahaha.. lame tol x ngeupdate nye. XD. urm,act aku da malas nak blogging aritu coz 5 bulan yg lepas,aku da terminated broadband so susah da nak online..skali skala je online so ase malas plak nak updated blog kalu x ley online slalu pun.n now aku da gune broadband topup,so aku ingt tiap2 kali aku topup aku akan update blog.hee.. urm,k..semnjak dua menjak ni,byk gak lah perubahan yg aku ase..lagi2 dari segi kawan2.yelah sume da smbung blaja kan..so,dah bnyk yg jarang contact..sday gak.tpi nak wat cne en.,itu lah lumrah hidup berkawan.lame2 akan trpisah gak.hurm
n lagi satu is,antara member2 yg terapat aku je yg x smbung blja mane2 g,huhu..tpi aku ade dapat tawaran untuk pegi poli n borang jawapan dah dihantar tapi blum diterima lagi.huu. hope sume bjalan lancar n aku pun boleh lah smbung blaja,event bkan la U kan,but..just dont let any opportunity goes by, in case to achieve my dream. ok guys thats all laa. blank plak bile da lame x blog2 ni.haa.k,will be back with many new story mory.haha.